Inget bra idag heller

        Tid: 14:54:41 Datum: 2008-11-13
Hela dagen igår var jag ledsen och grät till och från.
Jag kände mig ensam.
Idag är det inte riktigt som igår, det är lite bättre. Jag känner mig fortfarande ledsen och ensam, men jag gråter inte så mycket. Det blir en och annan tår....
Någon gång, när det är mycket på gång, brister det och det är precis vad det gjort för min del denna gången. Många beslut, tråkiga besked, inga besked, vikt, mat, press o.s.v. Jag vill bara att denna perioden av mitt liv ska vara över. Jag vill få stabilitet igen, lugn och ro.

Magen gör ont idag också... och både igår och idag har jag totalt tappat kontrollen över vad jag stoppat i mig. Mår dåligt över det också och pressen över att lyckas gå ner ca 3 kg till den 10:e dec känns nästan oumbärlig.
 Klarar jag det?
Klarar jag det inte?
Vad händer om jag inte klarar det?


Så här ser jag ut i dag ungefär.
Jag ligger i soffan, med datorn i knäet, glas på bordet och halvsover.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: aurora

Jag tror på dig! du kommer nå dit du önskar! Kram

2008-11-13 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0