"Hemmafrun" slutar för idag

        Tid: 17:28:10 Datum: 2008-11-24
hahaha
Ja, jag känner mig lite som en hemmafru idag.
Jag slutade 12 och sedan jag kom hem har jag fixat och grejet, städat, lagat middag, diskat undan o.s.v. Jag hade middagen färdig och framdukad till sambon när han kom hem och jag plockade undan och diskade undan efter maten också, så nu får det vara nog för idag. :P
 
Nu tar denna "hemmafru" och slutar för idag.

Sambon ska ut med Fatika (hunden) nu och sedan ska vi bege oss till gymmet för ett pass.
Lusten, motivationen och inspirationen till att träna ikväll är som bortblåst...
men jag ska bege mig dit och jag ska träna det jag hade tänkt.

Vad gör ni när motivationen för och göra något inte vill infinna sig?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0