Hemma hos mamma och pappa

        Tid: 16:19:20 Datum: 2008-11-17
Just nu sitter jag i mina föräldrars sköna stol och skriver och tänker:

Tänk om man hade det lika skönt när man satt hemma och blogg och knappa på datorn.

Vi har varit iväg på City Gross och handlat lite. Blev inte så farligt dyrt idag som jag trodde och det är ju bara positivt. :)
Jag blir inte så glad när pengarna får vingar och det får dem tyvärr alltför ofta tycker jag. :(
Jag ska snart gå ner och hjälpa till med maten och idag bjuds det på tacos.
Kan det bli bättre för en tacosgalning som mig? :P
Ljuspartyt börjar kl 18, så jag hade tänkt att jag skulle försöka vila lite innan dess också då jag har huvudvärk.
*suckar*

Någon mer än jag som i princip har huvudvärk varje dag?
Något tips på vad man kan göra förutom att kolla synen då jag fick nya glasögon för inte så länge sedan?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0