Bröllopsklockor

        Tid: 11:08:50 Datum: 2008-11-26
Det var ett tag sedan jag skrev något om stjärnorna ifrån MTV-serien The Hills.
Nu kan jag dock inte låta bli då det är en stor nyhet:

Heidi Montag och Spencer Pratt har gift sig!!!

Det lyckliga paret ska tydligen ha haft en hemlig cermoni på stranden i Mexico. Detta ska Heidi ha berättat för tidningen Us Weekley i deras senaste nr. Hon fortsätter med att säga:
"När vi sa våra löften, kunde jag inte sluta gråta."
En närstående till Heidi som kanske inte är lika lycklig som Heidi själv, är hennes mamma. Hon vill tydligen att Heidi ska välja en annan äkta make och jag tror nog att jag måste hålla med henne. Jag tror Heidi valt fel.. men som tur är så är det inte jag som ska leva med Spencer. Huvudsaken är väl att Heidi är lycklig!

Mina tankar kan inte låta bli att vandra till Lauren Conrad när jag hör nyheterna om att Heidi valt att gifta sig med Spencer. Lauren har ju sagt att så länge som Heidi är tillsammans med Spencer, så kommer de aldrig att bli vänner. Om det nu stämmer, så verkar det som om Lauren och Heidis vänskap verkligen är över nu och jag tycker det är trist, för om man ser på gamla avsnitt av The Hills där Lauren och Heidi var bästa vänner så verkar det som om de verkligen brydde sig om varandra och alltid ställde upp för varandra. Men.... man ska aldrig säga aldrig... Det är LA och Hollywood.

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0