Bröllopsklänning??

        Tid: 13:22:32 Datum: 2008-11-26
På nyår är jag och min sambo bjödna på ett bröllop / nyårsfest och ångesten över att hitta en passande klänning märks redan av. Jag som är en aningen större än vad jag ska vara.. tycker att det är skit och hitta en snygg klänning. Men.....
Nu har jag ialla fall hittat en på Nelly.com som jag tycker är riktigt fin och som jag tycker skulle kunna passa både på en nyårsfest och ett bröllop.

Vad tycker ni?
(någon som vet hur storlekarna är hos Nelly.com?)

KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

test

2008-11-26 @ 14:46:39
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fin klänning :) men vet ej hur storlekarna är på Nelly.com.

men du kan ju alltid maila dom eller ringa så får du ett korrekt svar :)

2008-11-26 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0