Att orka när.....

        Tid: 08:03:09 Datum: 2008-11-12
... kraften tagit slut.
Idag vaknade jag upp och var helt totalt slut i både kropp och huvud. Det har inte blivit bättre efter att ha varit uppe i snart 1 tim. Jag vet inte vad det är för fel. Jag vet inte varför jag mår så här.
Känslorna jag har idag är inga roliga alls.... Jag försöker ignorera dem och tänka på annat, men det känns som om det blivit lite för mycket på senare tiden.. Min farmor och hela den händelsen som väckt många minnen tillbaka och tyvärr inga bra minnen, hus och huslånet som går allt annat än bra för tillfället. Man ska tydligen behöva vara miljonär redan för att få ett lån i dagens läge och alla skyller på hur den ekonomiska världsmarknanden ser ut. Jag har nu tagit tag i vikten och med det en del besök på vårdcentralen där jag får mer professionell hjälp... Jobbet.. där tiden sakta men säkert går mot sitt slut. Min sista dag är ju den 31:e dec och jag har fortfarande inte hittat något nytt och jag börjar få panik över det och mår fruktansvärt dåligt över det också. Jag vet ju hur jag hade det innan jag fick detta jobbet och så vill jag abslout inte ha det igen.... men som det ser ut för tillfället så är jag på väg dit igen. Alla dessa saker tillsammans har orsakat ett enda stort kaos inom mig och detta försöker jag ignorera och skjuta bort vareviga dag... men nu verkar det som om jag inte kan det längre.... för som sagt var så är både kropp och huvud helt slut. Jag vill krypa upp i soffan och gråta ut, känns som om jag skulle vilja gråta hela dagen. Jag vill få skrika ut att jag inte mår bra, att saker och ting inte alls kommer att ordna upp sig, att jag inte har kraft eller ork kvar för tillfället och se det positiva i allt...
För vad kan vara positivt i min tillvaro för tillfället??
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0