Är det rättvist??

        Tid: 22:02:55 Datum: 2008-11-02
Jag förstår inte hur varje helg bara kan springa förbi så som de gör.
Det känns som om det var fredag igår och så ska man redan jobba imorgon igen. *suckar*
Jag tycker det är tråkigt att större delen av de flesta människors liv går åt till att jobba. Varför gör det det? Jo, för man måste ju kunna försörja sig. Men är det inte meningen att man ska njuta av livet och göra sådant man tycker är kul och sådant man vill? Är det inte meningen att när man är gammal, ska kunna se tillbaka på sitt liv med glädje och lycka? De flesta pensionärerna idag säger att de jobbat, jobbat och jobbat.
Jag tycker det är tråkigt att man ska behöva jobba större delen av sitt liv och jag tycker inte att det ska vara meningen heller.

Vad är dina åsikter?
Tycker du man ska jobba så mycket som man gör?
Tycker du att det är rättvist?

Nej, nu ska jag sova.
Jobbar mellan 6-12 imorgon, men med lite tur så slutar jag 11 för då kompar jag 1 tim. :P
Godnatt och sov gott.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0