Alla Helgonas Dag

        Tid: 14:26:19 Datum: 2008-11-01
Lördag och det är Alla Helgonas Dag idag.
Ska ni göra något speciellt? Festa? Maskerad?
Vi ska inte göra någonting. Vi ska titta på filmen som börjar kl. 20.00 på 4:an ikväll. Känns som om man är ett sådant gammalt par som bara stannar hemma varje helg och aldrig gör något annat än slöar och tar det lungt. :P
Inte mig emot denna helg då jag har förkylning stående i kroppen som väntar på att få bryta ut ännu mer och en täppt näsa som gör att man känner sig en aningen tung i huvudet. *suckar*
Jag funderar dock på att bege mig till CityGross och se om de har några roliga Halloween-bakelser, för jag orkar verkligen inte baka själv. :P Kanske skulle man köpa några chips också, då det är lördag idag och det betyder ju att det är ätardag för min del. :) Det få man ju passa på och dra nytta av... eller??

Happy Halloween

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0