Vill inte idag

        Tid: 07:34:44 Datum: 2008-05-15
Go´morgon allihopa


Nu sitter jag här framför datorn igen. *suckar* Att jag aldrig kan släppa den. :-P
Börjar jobba om ca 45 min och ska jobba ända till 17.00 idag, då en annan är sjuk och jag sade att jag kunde ta stängningen. Jag har också sagt att om det behövs kan jag ta öppningen imorgon... men det är för att det skulle betyda att jag kommer hem ca 1 tim och 15 min tidigare. :-)
Egentligen vill jag inte jobba idag.... men vad gör man inte för och få lite pengar på kontot så man kan överleva. Det är ju inte precis som om man kan försörja sig på sin blogg. :-P Tänk om man hade kunnat det?? Undra om det hade varit tråkigt i längden och enbart sitta framför datorn i flera tim och tänka på en hel massa saker för att man ska få ännu fler läsare och samtidigt behålla de man har. Ja.... jag hade dock inte haft något emot och tjäna lite pengar på bloggen som en extra inkomst eller vad man ska kalla det. Men.... det är väl bara till att fortsätta drömma.......

Nej, nu ska jag gå och fixa till mina naglar innan det är dags att bege sig till jobb.
Vi höres ikväll någon gång.
Ha en underbar dag allihopa!!


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0