Veckans vikt

        Tid: 06:47:08 Datum: 2008-05-05
Godmorgon allihopa


Precis som varje måndagmorgon, så börja jag med att ställa mig på vågen och denna veckan visade den -0,6 jämfört med förra veckan. Inte helt dåligt, då man bör gå ner mellan 0,5-1 kg / veckan för att det inte ska gå för fort. Jag är tyvärr fortfarande inte beredd och skriva ut vad jag väger, men jag har satt upp ett mål för när jag ska skriva ut det.... Jag ska nå en viss vikt innan jag skriver ut det.... Tills dess får ni hålla tillgodo med dessa måndagsvägningarna och delmålen jag har satt upp för varje månad. Är det något ni undrar över, så är det bara till att skicka iväg en kommentar eller något, så svarar jag på det.

Nej, nu är det frukost som gäller så att jag inte behöver stressa för att jag har fastnat framför datorn... som jag alltid brukar göra.

Kramis

image220
KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Bra kämpa på. Håller tummarna

2008-05-05 @ 19:34:26
Postat av: Emma

bra jobbat :) Har läst igenom dina viktinlägg och du verkar ju ha kommit en bra bit på väg. Hur mycket vill du gå ner? =) Håller själv på så det är alltid lite intressant att höra vad andra har för mål :)

2008-05-10 @ 16:28:02
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0