Välbehövlig semster kan behövas

        Tid: 21:48:31 Datum: 2008-05-02
Go´kväll allesammans

Jag vet att jag tjatar om detta ämnet idag.... men ibland har man lov till det. ;-P
The Hills. Lauren Conrad.
Jag är inte en sådan person som följer en kändis och dennes liv dygnet runt och försöker hålla mig uppdaterad med det senaste hela tiden, men jag måste erkänna att en jag försöker hålla mig uppdaterad kring är Lauren Conrad med resterande av gänget i The Hills.

Var precis inne på Posh24 där jag hittade nya nyheter kring Lauren och hennes bästa vän Lo. Lauren är en väldigt upptagen 22-åring. Hon har träffat en ny kille som är baseboll-spelaren Doug Reinhardt, hon handskas med rykten om en sexvideo, inspelning av serien The Hills samt lansering av sin klädkollektion. Mitt i allt detta åker hon iväg på en välförtjänt semester tillsammans med bästa vännen Lo. De åker på en tjejweekend till Miami och man kan bara hoppas att de får en rolig vistelse.

image212image213
Bilder: Lauren Conrad på väg till Miami med bästa vännen Lo.
Bilder hämtade på Posh24
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0