Svepa en treo & vila

        Tid: 15:02:00 Datum: 2008-05-06
Hej allihopa

Dagens första blogginlägg och det beror på att jag började jobba kl. 06.00 imorse och har nästan precis kommit hem.. kanske för ca 10-15 min sedan. Det har varit en jobbig dag idag på jobb och jag hoppas att jag slipper fler sådana dagar då ingen vet någonting och man bara springer runt som yra höns. *suckar*

Kom som sagt var hem precis och jag har en sådan huvudvärk nu..Ja, det är hemskt. Har svept en treo och ligger nu i soffan och ska försöka vila lite, var bara tvungen och skriva ett blogginlägg först. :-)

Någon som vet vart man kan köpa ett Photoshop??
Vill så gärna ha ett eget nu... tråkigt och behöva vänta flera veckor på någons hjälp med saker och ting. Går jag dessutom och betalar någon annan för och hjälpa mig, kan jag lika bra lägga pengarna på ett eget Photoshop.

image225

Adobe Photoshop CS3
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Möte kan jag ha när som hellst, men just nu har jag inte tillgång till Photoshop : ) Men vi kan ju bolla idéer och liknande? Föreslå en tid : )

2008-05-06 @ 16:11:19
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: patricia

photoshop finns att ladda ner..själv har jag ett från 2006 tror jag det är.så ladda ner det från internet,det är precis likadant.men vill du hellre ha det i orginal så kan jag höra med en kompis som håller på varje dag med photoshop och höra var hon köpt sitt.kram

2008-05-06 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0