Snygga Audrina

        Tid: 19:04:10 Datum: 2008-05-29
Har egentligen inget skvaller om Audrina, utan jag tyckte bara bilderna på Posh24Audrina Patridge var snygga så därför sätter jag in dem i bloggen. Skönt för Audrina att inte stå i skuggan av Lauren Conrad  längre. Audrina är ju med i kommande filmen Into the blue 2 och självklart ska jag titta på den eftersom Audrina är med i den.
Jag gillar hennes stil då den skiljer sig ifrån de övriga The Hills-tjejernas. Audrina är mörkhårig och lite av en rockare medan de andra är blonda och lite mer "flickstil".

Audrina är en cool tjej. :)




KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: MATILDA

in på msn! :D

2008-05-29 @ 19:14:22
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Jessica Schön

Svar; Det var nog på Ellos eller liknande :) Över ett år sedan så jag vet inte om de finns kvar!



Hoppas du hittar något i alla fall :)

2008-05-29 @ 21:21:10
URL: http://salongjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0