Slarv, slarv, slarv

        Tid: 07:22:30 Datum: 2008-05-12
Godmorgon allihopa

Måndag idag och det betyder att det snart är dags att bege sig till jobb.
Jag hoppas på en bättre vecka denna veckan än vad det var förra. Så tråkig stämning på jobb, negativ och sur. Känns dessutom också som om en del försöker frysa ute mig, göra mig osynlig och det tycker jag inte om. Men,men.... vi får se hur det blir denna veckan.

Dags för en vikt eftersom det är måndag och det är ju bara att konstatera att jag har börjat slarva och det är inget jag accepterar. Så från och med idag blir det total skärpning.
Vikten visade på +0,1.
Det är inte mycket, men jag känner mig själv. Börjar jag acceptera en sådan liten ökning så kommer det bara att bli mer och mer. Jag hittar på ursäkter för varför jag har gått upp och till slut är jag på samma vikt som när jag började och det tänker jag abslout inte tillåta. Nej, så från och med idag är det skärpning som gäller.. både med maten och med motionen.

Nej, nu ska jag fixa till mig inför jobb..men jag återkommer någon gång ikväll.
Ha en bra dag!!


Jag vet att det inte är påsk, men jag ville ändå sätta ut en bukett blommor till er i min blogg och denna bukett är den enda jag har.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0