Sköna söndag

        Tid: 16:27:35 Datum: 2008-05-11
Hejsan allihopa


Nu är vi hemma igen efter ett besök hos svärföräldrarna. Heter det svärföräldrar trots att man inte är gift, utan enbart sambo och förlovad?
Ialla fall.... Vi hade fika med upp till dem och sedan slappade vi i solen ett par timmar. Jag har gett mig f*n på att jag ska få färg denna sommaren. Hur det går med den biten... Ja, det återstår och se faktiskt. Man kanske borde införskaffa en badenbaden på altanen trots att man bor utmed stora vägen genom byn?? Man behöver ju inte ligga i bikini, men linne och shorts kan man ju faktiskt ha och få lite färg.

Jag är väldigt avundsjuk på S. för hon är verkligen brun och då menar jag super brun och det är ju hur snyggt som helst. Dessutom ser det ju så super fräscht ut också nu när det börjar bli varmt. Hur snyggt är det egentligen och vara vit och ta på sig linnen, klänningar, kjolar m.m.? Nej, jag ska absolut införskaffa mig färg denna sommaren. Det är ett måste.

Nej, nu ska vi iväg och se om vi kan inhandla lite mat. Verkar som om vi ska grilla lite, så vi får väl köra iväg.
Hej hej
None
Vet att jag haft denna solen innan ,men jag tycker den är super söt och så vill jag verkligen lysa upp min blogg.
Väntar som sagt var på en ny design.......
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0