Sanningens ögonblick

        Tid: 20:46:05 Datum: 2008-05-08
Hejsan


Jag sitter just nu och tittar på kanal 5 och tv-programmet Sanningens Ögonblick.
Det går ut på att en person har svarat på ett x antal frågor innan programmet via ett lögndetektortest. Deltagaren vet inte hur det gått på testet och utifrån de frågorna som han fått svara på innan, har man valt ut ungefär hälften av dessa som han ska svara på i studion inför publik och några som han känner.
I kväll är det t ex en kille som sitter och svarar på frågor och med i studion är hans mamma, bror och en vän. Vet inte riktigt vad jag tycker om detta program då det är första gången jag ser det. Antingen är det just denna killen jag inte tycker om eller så är det programmet. Frågan han ska svara på just nu är om han brukar spana in sin mammas rumpa??!! Vad är det för fråga? Han fick en fråga innan också om han bruka gömma kondomer för och slippa använda dem och han svara ja och det var sant. Jag menar.... vad är det för människa??

Hade jag kunnat ställa upp i ett sådant program?? Kanske... men jag tror inte det. En del saker är bäst och ha för sig själv och inte dela med svenska folket. Hade du kunnat tänka dig att ställa upp i programmet och svara på en del väldigt privata frågor inför svenska folket??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0