Omtapetsering

        Tid: 21:32:33 Datum: 2008-05-07
Hejsan


Nu är onsdagen snart slut och jag borde redan ligga i sängen då jag är så fruktansvärt morgon trött.
Men... Ikväll har vi haft besök av mina föräldrar. Jag frågade nämligen pappa om han kunde hjälpa oss att tapetsera om i storarummet. Vi har redan hittat tapet vi vill ha, så det är bara att skarvar ska slippas ner.. sedan kan pappa börja. :) Underbart!!!
Förhoppningsvis har vi valt rätt tapet, så det blir fint och vi kommer trivas i rummet. Jag har lite andra planer också i samband med omtapetseringen. :)

Nej, nu ska jag faktiskt gå och göra mig klar för sängen. Känner av huvudvärken som varit en följeslagare precis hela dagen, från det att jag vaknade imorse och ändra fram till nu.

Godnatt allihopa.
Vi hörs imorgon igen. :)

KATEGORI » Hus / Hem / Inredning | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

tag kort på hur det ser ut nu och nya kort när ni är klara för att höra folks åsikt.

2008-05-13 @ 06:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0