La Redoute

        Tid: 07:54:34 Datum: 2008-05-08
Godmorgon allihopa


Torsdagmorgon idag och jag borde egentligen göra mig klar för jobb, men jag ringde innan och sade att jag inte kom för jag mår så illa idag och har ont i magen. :(
Inget kul alls.... men,men.... det man inte dör av, blir man väl starkare av. :)
Så idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt, slappna av.


Igår eller i förrgår var jag inne på La Redoute och tittade vad dem hade nu inför sommaren. *skrattar*
Det roliga är att det jag beställde kanske inte är det man tänker sig varma sommardagar, men... fastnar man för något, så gör man.



Bild 1) Kakifärgad kofta - jag älskar koftor.
Bild 2) Tunika i svart / violett - tycker att den ser så härlig ut.



Bild 1 & 2) Tröja med huva - jag har beställt den blåa färgen, men jag ville visa hur den ser ut framifrån också, därför är där en bild på en grön också.

Bilder tagna från La Redoute.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0