Kvällens sista

        Tid: 21:52:41 Datum: 2008-05-25
Go´kväll


Detta inlägg får bli kvällens sista inlägg.
Jag har tillbringat flera timmar framför datorn idag och det börjar jag få lite dåligt samvete för nu.
Men.. jag får tänka att jag kompenserat för att jag inte kommer till att sitta här speciellt mycket imorgon.
:-P 
Imorgon blir en LÅNG dag. *suckar*
Jobbar mellan 9-17, sedan kl.18 ska man vara på s.k "sommarfest" med jobb, men egentligen är det bara ett personalmöte som hålls utomhus. Där ska jag som sagt var vara kl. 18 och så börjar jag jobba kl.06.00 på tisdag. Känns inte alls som om jag kommer till att vara speciellt positiv till det, men man har inte mycket val. Det kommer till att vara en del nu inom en snar framtid som kommer att kännas jobbigt i samband med jobb, men det är väl sådant man får ta. T ex så är detta (veckan som börjar imorgon) sista veckan som man har det schemat man haft sedan man började. Nästa vecka är det nya tider och kort därefter är det ännu ett nytt schema för då är det semesterschemat och sedan f r o m 1 juli är det nytt schema för mig igen för då går jag ner till 75%. Så.... ja, att jag inte känner mig riktigt positiv för tillfället är kanske lite förståligt, men det blir säkert hur bra som helst i slutändan.
Jag får intala mig själv om det ialla fall.

Nej, nu är det dags och stänga ner denna datorn och låta den vara. Det är också snart dags att bege sig till sängen så man kommer i säng i något sånär tid.
Natti, natti.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0