Har bokat 1:a säsongen

        Tid: 14:17:59 Datum: 2008-05-13
Hejsan allihopa

Dagens första blogginlägg för min del och det beror på att jag började kl. 06.00 imorse och orkade inte skriva något imorse. Men... nu skriver jag ialla fall och det är ju alltid något. :)

För ett litet tag sedan lade jag in en bevakning på 1:a säsongen av The Hills och nu är där satt ett releasedatum på när den släpps och datumet är 08-08-27 och jag har redan lagt in en beställning på den. :) Man kan kanske säga att jag är lite smått beroende av den serien. :) 179:- kostar den och är hela 225 min lång och språket är såklart engelska, men där finns b la svensk textning. Behöver jag skriva att jag längtar tills den kommer hem och jag ska hämta ut den på posten?? :-P


Bild: cdon.com

Så här kommer omslaget att se ut till den 1:a säsongen. Innan var det en helt annan bild de funderade på att ha där, men tydligen har valet istället hamnat på denna.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0