Dagens enda inlägg

        Tid: 21:19:44 Datum: 2008-05-26
Go´kväll allihopa


Detta blir dagens första och sista inlägg. Det har varit full rulle hela dagen..... eller något. Började kl. 09.00 imorse och slutade 17.00 för att sedan kl.18.00 vara tillbaka på jobb för en s.k. sommarfest. Om man kan kalla det fest.... tja, det är väl upp till vad var och en anser att fest betyder. För mig var detta ikväll en sammaslutning eller vad man kan kalla det istället för fest. Vid 20-20.30 körde de flesta hem, för man har ju ändå jobb morgon också och där är väl ett par stycken till som öppnar imorgon och inte enbart jag. Jag börjar 06.00 imorgon och jobbar till 13.15. Jag önskar egentligen att man kunde ha sådana lyxtider varenda dag.... men det går ju inte.
Dessutom går jag ner på 75% f r o m 1 juli. Jag ser både fram emot det och inte.... man tjänar ju också mindre i lön och det vill man ju inte. Dessutom har jag ikväll fått höra en del saker som stör mig nu om det visar sig att dessa är sanna. Men.... det återstår och se..... Vet inte riktigt vad jag ska göra eller hur jag ska hantera det om det nu skulle visa sig att det är sant? Ta upp en diskussion med chefen eller leta efter annat? Jag vet inte.... jag känner bara att jag vill ha svar på mina frågor och det vill jag ha rätt så snart....

Ialla fall..... Humöret har gått upp och ner idag och just nu är det väldigt långt ner. Hade en diskussion innan med sambon som gjorde att jag blev på lite dåligt humör. Blir väl lätt så när man ser på en sak på två olika sätt och har svårt för att vara flexibel och villig att försöka se det ur den andres synvinkel. Dessutom är jag envis som en åsna, men.... denna gången anser jag mig faktiskt ha rätt... så därför tänker inte jag ändra på min syn. :-P Vi får väl se var det hamnar........

Någon som äger en förskola och som behöver en barnskötare på heltid med en fast anställning?

Godnatt allihopa
Hoppas ni haft en bättre dag än jag.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - FiFi

Svar: Sparar du den i .png form så kommer det "vita" att vara transparent, men då får du se till att du valt det transparent när du väl jobbar i PS. Hoppas det gått bra :)

2008-05-27 @ 04:54:24
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0