Vill inte, vill bara.....

        Tid: 06:47:47 Datum: 2008-03-19
..... ta på mig mysbyxorna och bädda ner mig i sängen.


Vaknade för ca 1 tim sedan och kände mig allt annat än pigg och kry. Näsan jätte täppt, så jag fick ingen luft, huvudet dunkar och känns tungt, ont i kroppen, mår illa o.s.v. Känns inte alls bra och helst av allt skulle jag vilja ta på mig mina mysbyxor och krypa ner i sängen igen och inte gå upp förrän på tisdag då det är jobbedag igen.
Men.... det kan man inte, så det är bara och stoppa i sig alvedon, imbumetin, treo o.s.v. och slänga på ett leende och gå iväg till jobb och låtsas som om allting är toppen. :)


image143


Ingenting är toppen - det mesta känns skit - ialla fall idag. Känner mig sjuk, både fysiskt och psykiskt. Mitt viktspöke och tydligen vaknat till liv igen och sitter där på sin pinne och talar hela tiden om för mig hur fet jag är och hur jag aldrig kommer till att gå ner i vikt, hur mycket jag än kämpar.
Nu kommer snart tårarna också, så det är väl bäst att jag avslutar och går för att göra mig klar inför jobb mellan 7.45-16.00.

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0