Vilken söt bild på oss två

        Tid: 20:50:10 Datum: 2008-03-09
Sambon lekte papparazzi (vet ej hur det stavas) på kalaset idag och jag valde ut fotot nedan att dela med mig på bloggen. Bilden föreställer jag och B, som är min sambo om ni inte förstått det vid detta laget. :P

image106
(Datumet stämmer inte, då kortet är taget idag 9/3-08)

Jag är rätt nöjd med kortet, även om jag inte tittar in i kameran. Jag följer en annan person med blicken som verka mer intressant än och titta in i kameran. :) Har ni sett vilka hamsterkinder jag har. :) Det skulle inte skada med lite mer färg på mig, för jag ser helt blek ut. :( Får kanske hoppa i solariet på gymmet ett par gånger nu innan sommaren kommer så man inte ser ut som om man sprungit bakom en mjölkbil hela vintern.

Nej, nu ska jag gå och tvätta av mig sminket sedan är det filmen på 3:an som gäller - Perfect Man eller vad den nu heter igen. Någon som sett den tidigare? Jag har inte sett den innan.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: SJÄLVKLART! : ) Mer än gärna!

2008-03-09 @ 20:58:31
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0