Vilken morgon

        Tid: 07:58:33 Datum: 2008-03-03
Jag är ingen förtjusare i måndagmorgon för det betyder att det är en ny arbetsvecka och att det är långt kvar till helgen, men just denna måndagmorgon känns värre och jobbigare än andra och det är för att jag är förkyld. *suckar*
Vaknade i gårmorse med en täppt näsa och tänkte att det var inte så farligt och att det skulle gå över under dagen. hahahahah Så fel jag hade!!!! Vaknade imorse och näsan var fortfarande täppt och halsen börjar kännas så smått som ett rivjärn. Men jag tänker inte stanna hemma för lite baciller. Jag ska ha huvudet under armen (vilket det kändes som i fredags) innan jag går hem. Så det är bara till att klä på sig och snart bege sig till jobb mellan 9-17.
Ska ut med Fatika innan dess också, så jag har lite tid på mig. Det tar ca 10 min till jobb gåendes, så det är ju inte så farligt. :P

Men ni får ha en bra dag så återkommer jag ikväll.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0