Vilken god mat

        Tid: 21:31:36 Datum: 2008-03-16

Nu är vi hemma igen och jag är super mätt.
Maten var som vanligt väldigt god och jag skulle gärna stoppat i mig hur mycket som helst, men man orkar ju inte hur mycket som helst. :P

Nu ska jag fixa mina naglar så de inte är lika långa längre. Det är jobbigt med långa naglar när man jobbar med barn för man är rädd att man ska riva dem hela tiden. Dessutom tycker barnen att det är väldigt kul och trycka mina naglar bakåt, vilket kan göra väldigt ont. (har äkta naglar) Så ikväll kortas dem ner en bra bit.

Puss


Helsingborg - en liten del.


Resturangen med den väldigt goda maten. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0