Veckoplanering & sista inlägget för ikväll

        Tid: 21:09:51 Datum: 2008-03-02
Veckoplanering v.10

Måndag: Jobb 9-17
Tisdag: Jobb 6-13.15, Frisören, Veterinären, Träna
Onsdag: Jobb 7.45-16.15
Torsdag: Jobb 8.15-16, Träna
Fredag: Jobb 8.30-17
Lördag: Träna, Köra till Hässleholm, Ev. besök på kvällen till Melodifestivalen
Söndag: 90-års kalas

Detta får bli kvällens sista inlägg. Ska snart in i duschen och sedan är det dags för sängen, jobba imorgon. Slutar 17 imorgon vilket betyder att jag har stängningen och jag ska stänga själv. :) Har jobbat en stängning tillsammans med en annan och så ska jag stänga själv imorgon. Jag tyckte att jag kunde det, ingen idé och vänta och dra ut på det. Meningen är ju att jag ska stänga själv på måndagar så det är ju lika bra och börja med det så fort som möjligt.

Nej, nu är kl. mycket och jag ska in i duschen.
Sov gott!

image56



KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0