Vadslagning

        Tid: 20:15:22 Datum: 2008-03-06
Nu får det vara nog.
Från och med imorgon är det slut med godis i alla former och läsk. Från och med imorgon blir det inget godis och/eller läsk fram tills den 1.e april. Nu får jag verkligen skärpa mig, för jag mår inget bra av detta. Jag misshandlar mig själv nästan med all den skräp jag stoppar i mig. Jag blir bara mer och mer ledsen och drar mig mer och mer innanför mitt skal och avskärmar mig ifrån omvärlden. Jag stannar helst hemma istället för och åker någonstans, för hemma kan ingen se mig och då kan de inte heller kommentera hur jag ser ut. Jag är så fruktansvärt osäker och detta gör att jag drar mig undan och jag blir misstänksam mot allt och alla. Jag vill inte ha det så längre och jag mår verkligen inte bra av och ha det så heller.

Så från och med imorgon är det inget godis alls och ingen läsk alls fram till och med 1:e april.

Jag skrev att detta var en vadslagning, så jag får höra med mamma imorgon om hon har lust och slå vad om något. :) Vill inte ringa henne ikväll då hon har varit hos tandläkaren idag och mår inget vidare.

Har ni några förslag på vad man kan slå vad om?

image85
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0