Vad gör man uppe??

        Tid: 08:07:10 Datum: 2008-03-16
Förstår inte riktigt vad jag gör uppe så här tidigt på morgonen. Det är söndag och då är det okej att sova lite längre, men inte jag. :( Har jag vaknat och varit ute med Fatika så är det bara till och gå och göra något, för jag lär ändå aldrig att somna om igen.

Hur mår man idag då? Ja, det känns väl som en stor bulldozer kört över en och sedan även backat över en. :P Men... det man inte dör av, gör väl en starkare eller vad det är man brukar säga.
Jag ska väl snart ut med Fatika på en promenad och sedan är det dags och göra sig klar och köra hem till mamsen för och höra om hon skulle med till Väla idag eller inte. Jag hade ju kalas igår och fick ihop hela 1500:- som ska spenderas på Väla är det tänkt. :)

Vad ska ni andra göra denna söndag innan det är dags för skola/jobb imorgonbitti?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0