Tråkiga söndag

        Tid: 09:03:56 Datum: 2008-03-02

Godmorgon på er.

Idag är det söndag vilket innebär en relativt tråkig dag. Jag tycker inte om söndagar och måndagar. Söndagar är man så trött och sliten på och det är också sista dagen på veckan och helgen. Måndagar innebär en ny vecka och det är fem dagar man ska jobba innan man får vara ledig i två dagar igen. :P

Denna söndag händer det inte mycket. Jag vaknade med en snorig näsa och en konstig hals och tänkte "NEJ!". Jag får väl bege mig till ett apotek och se om där finns något jag kan köpa för och att det inte ska bryta ut ännu mer för jag vill verkligen inte vara hemma från jobb. Hoppas att ni andra mår bra och har lyckats hålla er friska.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204411051_dagens_dilemma.html

Tack för din medverkan

//Jocke

2008-03-02 @ 09:10:32
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0