Personlig tränare

        Tid: 07:42:11 Datum: 2008-03-26
Jag är som bekant överviktig och kämpar med att gå ner i vikt - vilket inte alltid är det lättaste.
Men nu har jag nog kommit på två saker som ska kunna stärka min motivation. Det ena berättar jag om när jag vet mer om det, men det andra kan jag ju skriva om.
Jag tränar på Nautilus och tycker att det är ett helt okej gym. Det enda negativa är att det är dåligt med parkeringsplatser och att det kostar 6 eller 8:- / tim. Men..... Ialla fall så har jag precis mailat till gymansvarig om lie önskemål som jag undrade om de kunde ställa upp på. Jag skrev b la att jag ville ha hjälp med ett riktigt personligt träningsprogram som då inkluderar styrka och motion. Hur många dagar i veckan och vilka dagar.
Vad han svarar vet jag inte än då jag precis skickade iväg mitt mail till honom. Men jag lovar att återkomma med svaret om ni är intresserade.

image169


Kampen mot överviktien är på gång igen - med ännu mer kraft.
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

hoppas du får svar snart och den hjälp du vill ha. Kämpa på heja heja

2008-03-27 @ 07:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0