Personlig tränare

        Tid: 15:48:16 Datum: 2008-03-06
Jag tränar på Nautilus i Helsingborg och jag trivs verkligen på detta gymmet. Det enda jag saknar på gymmet är tillgång till en PT (=personlig tränare). Jag tycker att det hade varit väldigt kul med en PT som kunde lagt upp ett träningsprogram för en efter de mål man hade med träningen. Man får ju ett program nu också, men det hade varit kul med en som följde upp en för och se om programmet fungerade och om det gav resultat.

Kanske något man borde tipsa gymmet om??
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja det tycker jag du kan göra. Man behöver lite peppning oxå. Lycka till.

2008-03-07 @ 10:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0