Personalmöte om ca 40 min

        Tid: 16:31:05 Datum: 2008-03-12
Kom hem för ca 20 min sedan och jag ska iväg om ca 30 min. *suckar*
Igår var det ett evigt farande (kändes det som) hela dagen och detsamma känns för idag. Jobba, hemma ca 40 min och sedan iväg på personalmöte. Jag skulle ge nästan vad som helst för och få stanna hemma, men ca två tim ska jag väl kunna stå ut. Mötet varar ju till ca 19.00. Tiden är ialla fall satt mellan 17-19, men man kan hoppas att det slutar tidigare.

Usch som jag svammlar och som jag gnäller. Vilket trist inlägg detta blev. Lika bra och sluta skriva nu och återkomma senare ikväll. Förhoppningsvis på lite bättre humör. :P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0