Nytt i...

        Tid: 08:53:37 Datum: 2008-03-22
.... min bloggvärld.

Det som är nytt är att jag numera också kan mobilblogga. :P
Jag hittade sidan på blogg.se om hur man gjorde för att komma igång med mobilbloggandet och det visade sig vara hur enkelt som helst.

image150


Idag är det påskafton och vi ska hem till mina föräldrar och äta lite. Ikväll blir det väl filmtittande som gäller. (om jag får som jag vill) Jag är inte så mycket för påsken egentligen, för jag vet inte riktigt vad det är man firar - tror det har något med att Jesus återuppstod eller något sådant - men jag har inte en aning.
Vad ska ni själv hitta på denna dag? Hem till vänner och familj, äta gott och ha trevligt? Sitta hemma och göra något eget?

Glad påsk ialla fall.


image151
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0