Ny frisyr & färg

        Tid: 16:02:29 Datum: 2008-03-06
Jag har nu tröttnat JÄTTE mycket på mitt hår. Jag vantrivs verkligen med det, jag hatar det.
Nu har jag hittat två bilder med frisyrer som jag fastnat för, men jag vet inte vilken som är snyggast vare sig frisyren eller hårfärgen. Tänkte att ni som kollar in min blogg kunde komma med tips, råd och ideér kring bilderna, säga vad ni tycker är snyggt.


image81
Jennifer Aniston - Jag gillar luggen, längden, färgen o.s.v. Tycker om allt.


image82
Jessica Biel - Tycker om längden och färgen. Skulle kunna tänka mig denna frisyr med en lugg.

Vad tycker ni?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag tycker bäst om Jennifers och tror den skulle passa dig bäst

2008-03-07 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0