Konstig blogg.se

        Tid: 13:40:08 Datum: 2008-03-18
Hej alla glada!


Loggade precis in för första gången idag på blogg.se och det såg helkonstigt ut. *hmmm*
Är det bara min som ser konstig ut, eller har er andras bloggar också gjort det när ni loggat in?

Ialla fall.... Är här och skriver ett snabbt inlägg. Ska snart iväg till posten och hämta ett paket. :) Jag tror det är min klocka ifrån www.cocoo.se som har kommit. :) Igår kom mitt armband som jag beställde i torsdags. :) Snacka om snabb leverans. :) Bilder på klockan och armbandet kommer under kvällens gång.
Efter besöket på posten ska jag till optikern på Familia och kolla synen. (Ja, vad gör man annars där) :P Efter det ska jag hem igen och vänta på B och sedan ska vi iväg och titta på ett hus här i byn. :) Efter hustittandet ska vi hem och då ska jag äntligen få spendera lite tid framför min älskade dator och min blogg. :)

Vad ska ni själv göra denna tisdag?
Har ni förresten varit inne och tävlat på shopaholicmammans sida? Ni får gärna skriva en kommnetar här hos mig när ni är med i en tävling som jag tipsar om. :) Kul och höra lite ifrån er läsare. :)

Nej, nu måste jag rusa. Ha det toppen till v hörs ikväll igen. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

ja jag har varit inne och tävlat. jag gör påskägg med två av mina barnbarn det är kul.

2008-03-18 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0