Kläder till 30års fest

        Tid: 21:00:59 Datum: 2008-03-05

Jag och B ska på 30 års fest i mitten av maj och jag har redan börjat titta efter kläder. Jag är en sådan person som nästan måste ha något nytt till varje fest man blir bjöden på. Väldigt dåliga vana jag har lagt till med, men det är så kul och ha något nytt på större fester. Ska man bara på något litet, har jag inga problem med och ta något jag har hemma och piffa till det med något annat roligt och nytt. Kanske något nytt smycke eller liknande.
Men för att återgå till 30års festen. Jag har redan börjat kolla kläder och nu har jag hittat en klänning som jag fastnat för och som jag kommer att beställa hem för och se den i verkliga livet.


 
Bilderna är från Halens.

Vad tycker ni? Är detta något man kan ha på en 30års fest?



 

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0