Kamerahjälp

        Tid: 08:35:36 Datum: 2008-03-08
Jag har en kamera som jag inte alls är nöjd med, så den använder jag inte. Jag använder B:s kamera istället, men jag är inte nöjd med den heller. *suckar* Den är trög och sätta igång samt att den är dålig på närbilder. Jag älskar kameran när man ska ta bilder på längre håll, men på nära håll blir de bara suddiga och dåliga. Istället för och sitta och klaga på B:s kamera, så tänker jag försöka införskaffa en egen och där behöver jag hjälp.

Jag kan ingenting om kameror och undrar om där finns någon som är duktig på det som kan hjälpa mig? Jag hade tänkt mig en kamera i prisklassen mellan 0-2000:-. Vill att den ska vara lätt att använda, men ändå ta bra bilder - både på långt och nära håll. Någon som vet en sådan kamera som kan tipsa en om den??
Snäll??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0