Inte ännu mer

        Tid: 05:50:39 Datum: 2008-03-24
Vaknade för ca 15 min sedan av att jag inte kunde få luft och när jag försöker öppna mitt vänstra öga, så är det igenklistrat. Min första tanke är naturligtvis "Åh, nej.. inte ögoninflammation också."
Det kliar i ögat och är rött, men vi får se vad som händer under dagen och hur det känns. Läste precis någonstans att man ska ha testat 1 veckas egenvård innan man söker till vårdcentralen för det. Dock läste jag att det är smittosamt. Kul.... inte det minsta.

Jag skulle ha denna påsledigheten till att vila upp mig och komma frisk, kry och pigg till jobb imorgon (tisdag) men istället har jag snarare blivit sämre för varje dag som gått. *suckar*
Mitt illamående är fortfarande kvar, ont i magen, hosta med äckligt slem, förkyld med äckligt snor, ont i leder, ont i vänster öra, feber och så nu ev. ögoninflammation. Låter det som en bra ledighet för dig?
NEJ!!

När slutar detta???
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0