Idag är ingen vanlig dag

        Tid: 07:08:23 Datum: 2008-03-13
Nej, idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag. :P
Idag blir jag hela 24 år. Är det nu man ska ha åldersnoja (som jag tycker är löjligt att ha i denna åldern)? Nej, jag har ingen åldersnoja för jag är fortfarande väldigt ung. Tänk min sambo som ska bli 32 år i sommar - han borde väl ha åldersnoja. :P (skojar)
Vad händer på min födelsedag? Ingenting. :( Jag ska snart leta upp kläder, sedan ut med Fatika och sedan bege mig till jobb för att jobba mellan 08.30-16.15. *suckar* Kanske, men bara kanske, kan jag gå hem 30 min tidigare då jag jobbade längre förra måndagen. Men eftersom jag är den näst siste hem så kanske inte det går. *suckar* Jag hoppas att jag kan få gå hem tidigare.

Har inte fått något paket heller än idag. :( Mycket dålig stil. :P Kanske får man något ikväll när man slutat jobba och sambon kommer hem? *ironisk*

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta något i min garderob att ha på mig idag. Att det ska vara så svårt et här med kläder..... eller det tycker jag bara för att jag är överviktig och självförtroendet har trillat långt ner i botten de senaste dagarna. :(

Hej, hej
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|
Kommentarer
Postat av: Natta

GRATTIS :D

2008-03-13 @ 10:33:27
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Amanda

GRATTIS!!

2008-03-13 @ 11:06:19
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: mamsen

Grattis

2008-03-13 @ 11:14:59
Postat av: Sophie

Haha just det, du fyllde år samma dag som jonas.. Hade jag tyvärr glömt du :( flååt.. Grattis i efterskott :) hoppas du hade en bra dag

2008-03-16 @ 12:11:44
URL: http://bloggis.se/sofaje

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0