Halvdöd

        Tid: 07:46:43 Datum: 2008-03-15
Godmorgon allihopa.
Idag känner jag mig mer död än levande. Näsan är täppt och jag är så trött på det och dessutom har jag ont i magen. Man kan säga att min energi inte är på topp idag... och det "värsta" är att jag ska ha folk här hemma idag eftersom jag fylla år i torsdags. *suckar* Egentligen skulle jag vilja ringa till allihopa och säga att det inte blir något, men jag vill ju ha presenterna. :P Så därför är det väl bara att bita ihop, stoppa i sig halva medicinskåpet och se glad ut.
(kan ju hoppas att folk inte stannar hela kvällen)

Ikväll är det finalen av melodifestivalen och jag ska vara nerbäddad i soffan då, hade jag tänkt mig.

NEJ!! Nu börjar huvudet också kännas tungt och hängigt samt att det känns som om huvudvärk är på gång. *suckar*
Jag blir verkligen less på detta.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0