Godmorgon bloggvärlden

        Tid: 07:24:31 Datum: 2008-03-27
Jag undrar om jag inte börjar bli lite smått beroende utav min blogg. :P
Jag sitter här och skriver vare sig jag har tid eller inte. Borde egentligen klä på mig, ut med Fatika och göra rent hennes sår och sedan bege mig till jobb - börjar 08.15 idag. Men istället för och göra allt det där så sitter jag då framför datorn och skriver dagens första blogginlägg.
Beroende? :P

Morgonen har väl än så länge vait sådär. Lönen kom in inatt på kontot - japp, jag får inte lön förrän den 27 - och lika fort som de landade där flög de iväg kändes det som. Har betalt räkningar, lagt undan till sparande o.s.v. Men... lite är där kvar och dem ska jag försöka spara också så man inte står utan pengar om en vecka eller två. Det är dock fyra veckor till innan man får lön igen. :P

Nej, nu måste jag verkligen klä på mig, gå ut med Fatika och fixa till henne och sedan bege mig till jobb. Vi höres när jag kommer hem efter 16.00 någon gånh.

Ha en bra dag.
Kram

image162
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Jeanette

godmorgon godmorgon!

2008-03-27 @ 07:33:30
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag har definitivt blivit bloggberoende! Det är så kul att blogga! Jag har fått nya vänner via bloggen. Vi har dock aldrig träffats IRL, men jag ser de som mina vänner.

2008-03-27 @ 07:34:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0