Fullspäckad dag

        Tid: 09:58:20 Datum: 2008-03-09
Idag är det söndag 9:e mars och det är fullt upp idag. *suckar* Har ingen ork eller lust till något idag egentligen. Vet inte vad det är med mig, men när jag vaknade imorse så kände jag mig inte alls pigg och kry. Men.... det var bara till att dra sig upp ur sängen och skjuta de tankarna åt sidan.

Idag finns där lite och göra:
* Köra till mamma
* Köra till Familia och handla Nail Balsam
* Raka benen
* Fixa naglarna
* Hårinpackning
* 90års kalas


*suckar* Hur ska jag hinna med allt detta innan kl. 14.00? Vädret gör ju inte hela dagen bättre, för det regnar och är trist väder ute. BLÄ!!

Vad ska ni hitta på denna söndag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0