Fröken frisk

        Tid: 18:16:18 Datum: 2008-03-14

Var som bekant hos doktorn idag och denna varelse sade till mig att jag är frisk, förutom en vanlig förkylning. Hon tittade upp i min näsa *blä* och så tittade hon på mina bihålor med ultraljud. Allting såg bra ut sade hon och man får ju hoppas att hon har rätt.
Det enda jag kunde göra var att fortsätta som jag gjort, dvs använda nässpray och stoppa i mig en hel del tabletter. *suckar* Vill ju bara att det ska försvinna helt och hållet. Men..... det är ju ett tillfälle och träna på mitt tålamod för jag kan inte göra något åt det. :P

Någon som har ett bra tips på hur man blir kvitt en seglivad förkylning snabbt?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Nej tyvärr inte. Krya på dig

2008-03-15 @ 06:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0