Fredagkväll hemma...

        Tid: 20:04:03 Datum: 2008-03-28
...i soffan med tv:n och datorn.

Då är det äntligen fredag och det betyder helg. :) Kan man tycka att något är mer underbart? :P
Jag tyckte inte om helger innan när man gick hemma, men nu är ju nästan varje helg helig för man ska hinna med så pass mycket. Det jag har velat de senaste helgerna har jag dock bara velat vara hemma och vila egentligen, men det har inte blivit så mycket av det och så inte denna helgen heller.
Imorgon ska jag träffa mamma på Väla för att inhandla födelsedagspresent till min brors ena dotter. Efter Väla ska vi köra hem till brossan och fira dottern. På kvällen ska jag faktiskt bara försöka och vara hemma och spendera i soffan med en bra film.
På söndag ska jag och pappa köra ner till Hörby och titta lite på rally. B har nämligen tagit upp det som intresse och ska nu också börja köra. På söndag ska han dock vara funktionär i en tävling, men nästa helg ska han vara med och köra själv.... tror det var nere i Trelleborg då.

Nej, nu är det dags för Let´s dance och finalen.
Jag hoppas på att Tony vinner.
Vem tycker du ska vinna?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0