Dagens trista planering

        Tid: 07:21:06 Datum: 2008-03-10
image110



Måndag idag och det betyder som alltid en ny vecka där man ska jobba alla dagarna.
Börjar jobba kl 09.00 idag och jag har lite och göra, men jag ville skriva ett morgoninlägg först. :) Beroende av bloggen. :)

Dagens planering ser ut som så:
* Jobb 9-17 - Har stängning idag
* 17-17.30 Promenad med Fatika
* 18-18.30 Middag
* Duscha & göra hårinpackning
* Storhandla?
* 20.30 Kvällspromenad med Fatika


Tur att tiderna jag har satt upp bara är ca-tider, för jag tror aldrig att jag kommer till att kunna hålla tiderna jag har satt. *suckar* Hur ska man egentligen hinna med allting eller det är så att man stressar upp sig själv i onödan?? Mest troligast är det så, att jag stressar upp mig själv till 110%. :P

Nej, nu får jag återgå till mina morgonrutiner som jag försöker printa in. :) Tur att man lagt in att man ska hinna med och blogga på morgonen också. :) Där kommer helt klart till att komma fler inlägg under kvällens gång, för jag kan aldrig låta min blogg vara. :P

Ha en bra dag!!!

image110
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Juppis30

Tack Petra! det ät kul att någon håller med mig om moderaterna.... trevligt. hoppas att det blir omröstning snart så att dom åker ut på arslet så det rycker om det:) Kram juppis30

2008-03-10 @ 09:05:48
URL: http://juppis30.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0