Börja tjäna pengar med...

        Tid: 20:04:44 Datum: 2008-03-26
......Bloggerwave.se

Jag har precis blivit medlem på en sida, Bloggerwave.
Detta är en sida till för svenska bloggare som vill börja tjäna pengar på sin blogg. Konceptet går ut på att man som bloggare ska ge sin ärliga åsikt om produkter, hemsidor, företag o.s.v. Bloggwaver arbetar tillsammans med ledande företag över hela Europa.

Jag tycker att det ska bli spännande och intressant att få skriva om t ex produkter och att få ge sin ärliga åsikt om det. Man väljer själv vad man vill skriva om. När man blir medlem och godkänd hos Bloggwaver får man en personlig sida och på denna sida kan man se vad för jobb som finns tillgänliga just för en själv.

Jag kommer att skriva mer om detta företaget allt eftersom tiden går och jag får fler erfarenheter. Tycker ni att det låter intressant med att kunna tjäna pengar på sin blogg samt tycker det är kul att få skriva din egen åsikt om saker och ting, då tycker jag att du ska gå in på Bloggerwave.se och läsa mer.





KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0