Bengtzing vs. Perrelli

        Tid: 22:35:17 Datum: 2008-03-01
image55
Bild hämtad från svt.se

Jag gillar Linda Bengtzing, hennes låtar. Jag tycker att där är rätt så bra drag i dem och hon verkar alltid så glad och positiv. Sedan behöver hon inte ha kort, korta kjolar och/eller klänningar för och få folk till att rösta på henne. Hennes klädsel i kvällens melodifestival tycker jag är helt okej.
Däremot är jag inte så förtjust i Charlotte Perrelli. Jag tycker att hon är rätt lik Carola Häggkvist, dvs hon är en diva. Kolla bara på mikrofonen hon hade i sitt framförande, täckt med kristaller. Klänningen är för kort, tycker jag.

Jag hoppas att Bengtzing får en bättre placering i Globen än Perrelli, men jag vet inte om jag tycker att hon ska vinna hela Melodifestivalen. Vi får se när det är dags för finalen. Vad tycker ni om kvällens framförande?
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0