Aniston vs. Jolie

        Tid: 20:34:13 Datum: 2008-03-03


Jag vet att detta är fruktansvärt gamla nyheter och att detta ämnet är fruktansvärt uttjatat, men jag måste bara få skriva vad jag tycker om det. Många skriver om hur Angelina Jolie är så snygg och vacker m.m. Jag mååste bara får fråga: Var är hon snygg? Hon är jätte mager och hon ser bara trött och sliten ut. Jag har alltid tyckt bättre om Jennifer Aniston, hon verkar så fräsch mesta tiden och hon verkar vara en jordnära människa.
En annan sak jag har lagt märke till är att när man ser bilder på Jennifer och Brad Pitt så ser de så kära ut, de ser på varandra med värme och omtanke samt att Brad oftast ler/skrattar på bilder där han är med Jennifer, men bilder på Angelina och Brad ser inte alls ut så. De tittar oftast åt varsitt håll och det ser mer ut som om de gör reklam för något, istället för och vara tillsammans och älska varandra. Dessutom ler/skrattar han väldigt sällan, utan han ser mest arg, trött och irriterad ut.

 



Vad tycker ni egentligen? Vem borde Brad vara med egentligen? Angelina? Jennifer?
Min röst hamnar på Jennifer Aniston. Jag tror att han hade varit mycket lyckligare tillsammans med henne än vad han är och någonsin kommer till att vara/bli med Angelina Jolie.

Detta är mina egna, personliga åsikter.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0