Vad händer?

        Tid: 15:00:44 Datum: 2008-06-22
*suckar*
Jag är så fruktansvärt uttråkad så det är inte sant..... *suckar igen*
Det är jobbigt att vara så uttråkad som vad jag är.... för jag blir så irriterad på allt och alla. Ingenting är kul och allt känns en aningen meningslöst. Det som gör mig tio gånger mer irriterad är att ens sambo har parkerat sin r*v på soffan och ligger enbart och glor på den s*tans tråkiga tv:n. Han kollar någon Formel 1 och hur kul är det???
Ibland är sambolivet inget kul... speciellt inte när man har en sambo som är tråkig när det kommer till att hitta på något.

Vad gör ni för något? Har ni några tips på vad man kan hitta på?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0