Sveriges Nationaldag

        Tid: 09:56:53 Datum: 2008-06-06
Go´morgon allihopa


Idag är det Sveriges Nationaldag och det kommer inte att firas på något speciellt sätt. Ska åka hem till mamma och pappa om 30 min - 1 tim och spendera hela dagen där med att sola och bara ta det lungt. Självklart ska Fatika med också. :-P
Vi ska till Väla också idag för lite shopping av bikini och lite nya sommarkläder då jag upptäckt jag äger endast en sommarklänning och ska denna värmen hålla i sig så funkar det inte med bara en. Vi får se om jag hittar något på Väla så inte alla andra har varit före och handlat en massa. :-P

Vet inte om det kommer att bli så mycket uppdaterat på bloggen idag..... har ju inget mobilt bredband och jag tycker inte om mina föräldrars dator. :-) Trivs allra bäst med min egen. :-) Vi får se.... ska höra med B. hur vi ska bestämma oss för ett mobilt bredband.

Vad ska ni hitta på idag? Firar ni Sveriges Nationaldag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Pernilla

HejsanHejsan!

Trevlig blogg du har :D

Vad händer idag? :)

2008-06-06 @ 11:31:04
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Min dag har vart soooola!

2008-06-06 @ 19:22:38
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0